Режим роботи магазину:
ПН - ПТ: з 9:00 до 18:00

Умови повернення товару

Відповідно до  статті 9 Закону України «Про захист прав споживачів», покупець має право повернути або обміняти куплений товар протягом 14 днів без урахування дня купівлі.

Вимоги до товару.

Згідно ч.1 ст.9 Закону, товар підлягає поверненню лише якщо:

  • Він не був у використанні, не втратив товарний вигляд та споживчі властивості.
  • Не пошкоджено пломби або ярлики.
  • Покупець зберіг чек або інший розрахунковий документ, виданий при купівлі товару.

Обмін та повернення коштів.

Покупець має право обміняти товар на аналогічний (наприклад іншого кольору, розміру та ін). Якщо у продавця немає аналогічного товару, покупець може:

  • Почекати і отримати аналогічний товар у день його надходження на склад.
  • Придбати інші товари з перерахуванням вартості.
  • Отримати витрачені на товар гроші.

Перерахування грошей покупцеві здійснюється у день повернення товару, а якщо це неможливо, то протягом 7 наступних днів.

Повернути товар можна у пункті самовивозу або через службу доставки.

Повернення через службу доставки.

Для повернення товару необхідно:

  1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину та повідомити його про повернення товару.
  2. Отримати реквізити для оформлення відправки у службі доставки.
  3. Звернутись до служби доставки, оформити відправлення та сплатити його вартість. Зверніть увагу, що повернення товару здійснюється за рахунок клієнта. Витрачені на пересилку гроші інтернет-магазин не повертає.
  4. Повідомити менеджеру номер декларації будь-яким способом.

Повернення у пункті самовивозу.

Для повернення придбаного товару через пункт самовивозу потрібно:

  1. Зв’язатись з менеджером за допомогою телефону або будь-яким іншим способом та повідомити його про повернення товару.
  2. Доставити товар у пункт самовивозу та передати його співробітникам магазину.

Відмова у поверненні або обміні товару.

Інтернет-магазин, згідно Закону про захист прав споживачів, має право відмовити клієнту у поверненні товару, якщо покупцем було порушено будь-які умови, що перераховані у частині 1 статті 9 цього Закону. У цьому випадку зворотна пересилка товару здійснюється за рахунок покупця.